Subject: FW: Harjumaa Raasiku aleviku ÜVK rajatiste laiendamise projektlahendus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Nov 2023 11:39:12 +0200

Tere

Palun registreerida minule ülesandeks.

Delta viit 7.1-2/23/20939-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, November 17, 2023 11:28 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Harjumaa Raasiku aleviku ÜVK rajatiste laiendamise
projektlahendus

Tere

Eelmine kiri jah ei olnud kohale jõudnud.

Saadan korrastatud pdfidega dokumentatsiooni.

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, November 17, 2023 11:04 AM
To: Eero Antons <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Harjumaa Raasiku aleviku ÜVK rajatiste laiendamise
projektlahendus

Tere

Edastasime Teile 01.11.2023. a vastuskirja, milles palusime IKÕ plaane
korrigeerida.

Palun kontrollige üle, kas allolev kiri on Teieni jõudnud.

Hetkel pole parandusi minule veel laekunud. Juhul kui olete parandused
teinud ja saatnud siis palun saatke parandused uuesti.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, November 1, 2023 9:25 AM
To: Eero Antons <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Raasiku aleviku ÜVK rajatiste laiendamise
projektlahendus

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume IKÕ plaane veel korrigeerida ja
täiendada.

*	Palume vormistada IKÕ asendiplaani pdf fail ilma kommentaarideta,
et kollased märgid asendiplaanil ei kajastuks (Adobe Acrobat).

*	Lisaks palume üleliigsed andmed asendiplaanil kajastada halliga
või eemaldada.

*	Asendiplaanil ja tingmärkides on katastriüksuse piiri värvus
erinev. Palume ühtlustada.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Eero Antons <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 31, 2023 2:17 PM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Harjumaa Raasiku aleviku ÜVK rajatiste laiendamise
projektlahendus

Tere

Saadan parandustega muudatusprojekti

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 30. oktoober 2023 10:42
To: Eero Antons < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Harjumaa Raasiku aleviku ÜVK rajatiste laiendamise
projektlahendus

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume IKÕ plaane korrigeerida ja
täiendada, kuna kõiki eelnevaid märkusi ei ole arvestatud. Osad
tähelepanekud, pärinevad ka TRAM Maade osakonnast ning palume ka nendega
arvestada.

*	Palume üle kontrollida ristumiste km numbrid. Km numbrid on IKÕ
plaanidel nihkes. Meie andmetel on POS 1 ristumine km 0,65 jne.

*	IKÕ plaanidel palume eristada Riigitee kü piir, toonida
tugevamaks.
*	Asendiplaanil ja tingmärkides on katastriüksuse piiri värvus
erinev. Palume ühtlustada.
*	Plaanidel on mitmes kohas kokku kirjutatud isiklikukasutusõiguse-
peaks olema lahus. Palume korrigeerida.
*	Riigitee 11316 Raasiku Jaama tee on teeregistris 11316 Raasiku
jaama tee, parandada tabelis riigitee osas (jaama, väikese tähega, teena).
*	Joonistelt km nr palume eemaldada, piisab viitest nt POS 1 ja
tabelis siis km asukoht.
*	Lisame juurde, et IKÕ plaan nr 3 (Lisa 1-3. IKO (kat.nr
65101_007_0135) km) ei ole seotud TRAM kinnistuga. Antud plaani ei pea
TRAMile edastama.

Lisaks palume IKÕ plaanid nr 1 ja 2 koostada ühte pdf faili.

*	IKÕ plaanidel tabelis palume km nr kajastada 2 kohta peale koma.
*	Lisaks palume IKÕ plaanide taustu korrigeerida. Üleliigsed
värvilised kontuurid palume kajastada halliga või eemaldada ning tausta
kontuurides palume üldiselt kasutada halli. Selleks, et IKÕ seadmise ala
ja vastav tehnovõrk oleks konkreetselt ja koheselt tuvastatav.

*	T tähed on üleliigsed, tabelid vormistust parandada.
*	POS numbrid palume jätkata sama projekti ja sama katastri ulatuses
(…POS 7, POS 8)

Palume projekti täiendada ning edastada projekt, kas minu e-mailile või
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Friday, September 8, 2023 11:52 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere

Oleme projekti läbi vaadanud ning palume IKÕ plaane korrigeerida ja
täiendada.

*	Palume IKÕ plaanide loetavust parandada. Eemaldada asjasse
mittepuutuv info (näiteks torude läbimõõtude ja pikkuste andmed jne).
Plaani värvuse poolest korrigeerida, et IKÕ alad ja antud kanalisatsiooni-
ja veetoru oleks selgesti tuvastatavad.
*	IKÕ plaanidel puudub 11316 Raasiku Jaama tee kinnistu nimetus ning
tunnus: 65101:007:0077, palume lisada.
*	Lisada plaanidele Pos 1-6 tähis vastavate alade juurde.
*	IKÕ tabelitesse lisada registriosa nr, T tähed on üleliigsed,
tabeli vormistust parandada.

*	Palume üle kontrollida ristumiste km numbrid. Km numbrid on IKÕ
plaanidel nihkes.
*	Manusesse lisatud IKÕ näidislahendus.

Palume projekti täiendada ning edastada projekt e-mailile
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Laur Kõiv
Sent: Wednesday, September 6, 2023 8:44 AM
To: 'Eero Antons' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere

Tänan kirjutamast.

Hetkel pole jõudnud projektiga veel lõpuni tutvuda.

Vaatan üle ja annan teada.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Eero Antons <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 6, 2023 8:24 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere

Kas olete saanud aega projektlahendusega tutvuda?

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Eero Antons < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: teisipäev, 22. august 2023 15:04
To: 'Laur Kõiv' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: 'Nikolai Gorjuškin' < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere

Saadan Raasiku aleviku ÜVK projekti muudatusprojekti koos IKÕ plaanidega.

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Laur Kõiv < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: kolmapäev, 26. juuli 2023 15:49
To: Eero Antons < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere

Esitada tuleb muudatusprojekt koos IKÕ plaanidega.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Eero Antons <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 26, 2023 10:11 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere

Soovin täpsustada antud Raasiku projekti kohta. Ehitaja on puurimistöödel
eksinud täpsusega ja osaliselt ehitanud väljaspoole sõlmitud servituudi
ala.

Kas piisab uutest servituudi joonistest või on vajalik teha ka
muudatusprojekt vastavalt teostusjoonistele?

Lugupidamisega

Eero Antons

From: Nikolai Gorjuškin < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: reede, 21. juuli 2023 11:48
To: Eero Antons < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere,

Raasiku probleem.

Paigaldasime torusid servituudi väljas.

Lugupidamisega

Nikolai Gorjuškin

Projektijuht

OÜ Watercom

Ädala 10, Tallinn, 10614

Tel. +372 62 62 620

Mob. +372 53091442

From: Vallo Padari <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 20, 2023 11:46 AM
To: Nikolai Gorjuškin <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Raasiku joonised koos projekt asenditega

Tere!

Mõned on üle 1 meetri. Vist 1m või midagi sinna kanti on Transpordiameti
eksimuspiir.?

Vallo